Layan Diri

Loading...

..SaYaNGku FaiSh..

2 Komen Yang Bernas

23.6.11

Tak puashati dengan KL Gangster!!! Lu ada berani!!!

Salam, 1blogger 1malaysia..

Apa yang tengah panas sekarang nie yer...

KL gangster cecah 10 juta..perghhh panas..panas...
Baru tadi aku terbaca satu blog yang tak berapa minat filem melayu agak nyer, sebab dia bandingkan dengan filem hollywood yang setakat 10juta itu baru dijadikan modal...dia tulis produksi filem yang buat buat filem gangster nie hanya kejar duit jer..itulah fahaman aku..maklumlah dia tulis dalam bahasa hollywood, aku pun tak berapa paham sangatlah..
Tapi nak bandingkan filem KL gangster dengan The Godfather memang jauhla tarafnyer...Mungkin jugak blogger tu anggap skrip masih longgar dan terjemahan gangster tu masih kureng...sebab tiada aktiviti-aktiviti kegengsterism dalam filem..hanya lawan,lawan,tumbuk,sepak, terajang bunuh orang..
Itu mungkin pendapat beliau dan mungkin beliau ingin mellihat industri filem kita setaraf hollywood dan penuh dengan mesej-mesej yang positif..

Tapi bagi aku industri perfileman dimalaysia dah mampu menarik keuntungan dan jumlah penonton yang tinggi...rata-rata filem yang berteraskan aksi semakin mendapat perhatian penonton....kepada Skop production dan Shamsul...teruskan usaha anda....

Saya tunggu astro first...wakakakakaa



pow dari Google


Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi
0 Komen Yang Bernas

9.6.11

[Gempak] Top 5 most viewed videos on youtube

As Salam, 1blogger 1malaysia..

Anda layan youtube...anda tau top ranking all the time..meh abang tunjukkan..
Korang layan jer tau...

No 1
Justin Bieber-Baby ft Ludacris
560,547,955 views
Google


No 2
Lady Gaga-Bad Romance
386,155,272 views
Google


No 3
Waka Waka- Shakira
351,176,744 views
Google


No 4
Eminem-Love The Way You Lie ft Rihanna
344,177,188 views
Google


No 5
Charlie Bit My Finger-Again!
334,489,376 views

Google
 Sumber: Youtube

Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi
0 Komen Yang Bernas

8.6.11

Meh layan nafsu

Salam, 1blogger 1malaysia..

Kah..kah..kah...meh melayan nafsu..


Kredit to Youtube



Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK