Layan Diri

Loading...

..SaYaNGku FaiSh..

23.6.11

Tak puashati dengan KL Gangster!!! Lu ada berani!!!

Salam, 1blogger 1malaysia..

Apa yang tengah panas sekarang nie yer...

KL gangster cecah 10 juta..perghhh panas..panas...
Baru tadi aku terbaca satu blog yang tak berapa minat filem melayu agak nyer, sebab dia bandingkan dengan filem hollywood yang setakat 10juta itu baru dijadikan modal...dia tulis produksi filem yang buat buat filem gangster nie hanya kejar duit jer..itulah fahaman aku..maklumlah dia tulis dalam bahasa hollywood, aku pun tak berapa paham sangatlah..
Tapi nak bandingkan filem KL gangster dengan The Godfather memang jauhla tarafnyer...Mungkin jugak blogger tu anggap skrip masih longgar dan terjemahan gangster tu masih kureng...sebab tiada aktiviti-aktiviti kegengsterism dalam filem..hanya lawan,lawan,tumbuk,sepak, terajang bunuh orang..
Itu mungkin pendapat beliau dan mungkin beliau ingin mellihat industri filem kita setaraf hollywood dan penuh dengan mesej-mesej yang positif..

Tapi bagi aku industri perfileman dimalaysia dah mampu menarik keuntungan dan jumlah penonton yang tinggi...rata-rata filem yang berteraskan aksi semakin mendapat perhatian penonton....kepada Skop production dan Shamsul...teruskan usaha anda....

Saya tunggu astro first...wakakakakaa



pow dari Google


Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

2 Komen Yang Bernas:

Dearie Pearls said...

KL Gangster di hatiku.
hehehe

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

sy dah tgk..donload movie je..bg sy mmg x best langsung cerita nih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK