..SaYaNGku FaiSh..

21.12.11

Langkah pertama ke arah memerdekakan kewangan

Salam, 1blogger 1malaysia..

Alhamdullilah, berjaya jugak aku membuat satu pelaburan yang aku rasa amat menguntungkan, rendah risikonya dan akan memerdekakan kewangan aku kelak...

Setelah sekian lama aku mencari pelaburan yang macam nie...padahal benda nie selalu bermain depan mata aku...3 hari 3 malam jugakla duk berfikir apakah ini jalan yang terbaik...

Buat masa nie, aku perlu mendalami ilmu pelaburan ini, walaupun rendah risikonya tak bermana kita tak perlukan ilmu pelaburan..thank pada sifu aku!!

Dan yang paling best sekali, aku dah menjadi agen/dealer pelaburan ini..walaupun baru langkah pertama tetapi aku percaya ia memang berbaloi....yesss!!!!

Insyallah aku akan buat kupasan mengenai pelaburan ini nanti...


Sapa berminat boleh sms aku di 012-437 6326

Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

0 Komen Yang Bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK