..SaYaNGku FaiSh..

1.3.11

Akhirnya aku berjaya.....

Salam, 1blogger 1malaysia..

Fuhhh!!! Berjaya jugak aku buat header untuk blog aku yang tak seberapa nie....godek punya godek...padam..punya padam...menjadi lah jugak...dengan ini aku nak ucap terima kasih pada pakcik aku iaitu pakcik Gugel yang banyak memberi link-link berfaedah untuk aku belajar buat header blog...alah korang taip jer, bersepah link keluar..

Walaupun tak secantik mana, tetapi kepuasan tu memang amat terasa..iyolah kitakan buta it skitt...memang puaslah kalau dapat buat something yang special..kehhhhh


Harap2 header nie dapat bertahan lama lah yer...sebabnya kalu dah dapat skill selalunya kita cepat jer nak buat yang lain..tak paham betoi aku...tapi header blog orang laen lebih mantoppp dari header aku...errr ader ker lagi contest header paling cun tu????

Dalam header tu ader gambar aku, gambar orang rumah aku dan putera serta puteri aku..takkan nak bubuh gambaq orang lain pulakkan...kehhhh
Korang janganlah kutuk aku yer...kecil hati aku nanti..aku nie mudah tersentuh tau....wakakakaka

Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

0 Komen Yang Bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK