Layan Diri

Loading...

..SaYaNGku FaiSh..

11.5.11

Memang hari yang panas

Salam, 1blogger 1malaysia..

Seram sejuk, pinggang rasa nak patah, kaki terasa amat lenguh sekali...adoiiii dah puas aku menggeliat untuk legakan sakit pinggang nie...nak kena cari maajun Petani nie...

Tapi bila terbaca cerita nie, hati pulak terasa sakit..betul!! sapa baca mesti sakit hati punyalah...aku gerenti...
Aku yang duk seram sejuk nie pun terasa panas kembali...memikirkan sanggupnyer manusia memperbodohkan manusia lain demi kesenangan diri sendiri...apa halkan...tak boleh kah buat kerja yang jujur...sejujur..jujurnya...tak bolehkah mencari yang halal dan berkat hasilnya...Aduhhh manusia-manusia bermacam ragam dan peel..

Korang bacalah kupasan dan pendedahan dari blog yang sememangnyer kerja dia mendedahkan dan melaporkan realiti dalam kehidupan..

Kerja yang murni telah Tuan buat...TQ
Syabas pada KPDNKK cawangan Gombak...


Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

1 Komen Yang Bernas:

Dayana Nasir said...

subhanallah. macam ni punya orang pun ada. punyalah nak hidup senang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK