Layan Diri

Loading...

..SaYaNGku FaiSh..

12.5.11

" Stim " sepanjang malam.

Salam, 1blogger 1malaysia..

Malam tadi aku rasa malam yang amat panjang, kerana aku tidoq tak sedarkan diri...Anak menangis ker, mak budak teriak ker langsung tak menjengah ke telinga aku. Sunyi sepi jer aku rasa. Mimpi pun tak datang menyinggah.

Cuma yang aku terasa seperti diawang-awangan, khayal semacam jer...

Waktu sebelum tidur
Tengah syok melayan 360 di TV3, yang bercerita tentang basikal lama aka basikal tua...
Itulah kenderaan aku naiki ketika masih belajar disekolah menengah. Untung kalau naik basikal beroda besar nie..laju semacam jer bila dikayuh..member aku banyak yang pakai basikal beroda kecil..dengan selamber lah korang aku tinggalkan..

Basikal tua pada zaman aku itu seumpama basikal racing lah kononnya, basikal racing tahun itu agak mahal harganyer manakan mampu abah aku nak beli..Basikal tua itu pun abah punya, dia ada dua jadi dia bagi aku satu. Best jugak mengenang kisah dulu-dulu.

Pekan/pusat bandar/sekolah terletak lebih kurang 10km dari rumah aku, jauh....takder lah jauhkan, aku boleh ulang alik hari-hari hanya dengan menunggang basikal jer...kalau sekarang memang tak terdaya kut..1km pun aku dah mengah/semput gila..Basikal tua tu dah tiada lagi ia telah dijual sebagai besi buruk setelah berkhidmat dengan cemerlang sekian lamanya. Nostalgia..nostalgia....rasa macam nak cari basikal tua lah pulak...

Waktu nak tidoq

Telan pil selesema dengan pil ubat batuk atas arahan doktor, maka berlakulah ke "stim " an sementara otak aku. Cehhh patutler aku rasa diawang-awangan..ZZZZZZZZzzzzzzzzz



Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

1 Komen Yang Bernas:

Kazen said...

erk...xtau lak mkn ubt smpai jd cmtu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK