Layan Diri

Loading...

..SaYaNGku FaiSh..

11.2.11

Malam ini malam pesta

Salam, 1blogger 1malaysia..

Entry nie ditaip ditengah2 hiruk pikuk bunyi mercun. Tepat jam 12malam pesta bunga api bermula, nasib badanlah duduk dekat area orang Cina.

Aku dengan anak aku menikmati pesta bunga api nie, bukan main seronok lagi dia..yerlah depan rumah jer depa main bunga api. Boom..Booom..Boomm mulut anak aku, bukan mercun..

Nasib baikla jiran sebelah nie tak duk kat situ..kalu tak aku numpang skakila jawabnyer...

Aku dah rasa macam perang pulak, sini meletup sana meletup..depan belakang takdak bunyi lain, melainkan bunyi letupan jer...Dahsyattttt Malam nie depalah raja.

Asap korang jangan ceritalah..gerenti nyamuk pindah rumah malam nie.. aku pun dah naik lemas dah nie...

Tapi yang pasti laman rumah aku gerenti penuh dengan habuk kertas, sisa kertas mercun dan segala yang berkaitan dengan kertas..sabo jerlahhhh sapa suruh beli rumah depan simpang jalan..kannnn

Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

0 Komen Yang Bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK