..SaYaNGku FaiSh..

18.5.10

Bocor oh Bocor

Salam.... Hawa u

Adehhh...penat semalam belum hilang lagi nie....
Semalam kluar site with my anak buah gi buat kerja kat Bagan Datoh. Kitaorg gi mencari bocor di segala ceruk kawasan bagan datoh tu, ini kerana kadar kebocoran kat sana dah tahap gaban dah. Sebelum my boss "fire" aku baik aku "fire"anak buah aku dulu. Dari opis ke site ambil masa hampir 1 jam...palagi dalam keta ak duk mem"fire" anak buah aku laa....aku tengok masing2 dah berasap telinga....dan dan pastu aku bagi kata-kata semangat pulak...hehehe.

Kitaorg punyer kerja nie melibatkan bocor jer...."bocor itu emas".....hari nie cari bocor, esok cari bocor, lusa cari bocor, tulat cari bocor..bocor..bocor..bocor...

Aku dah berada dalam bidang kebocoran nie hampir tujuh tahun..bermacam jenis bocor aku dah jumpa dan tengok...cuma yang aku pelik skit kesedaran orang ramai terhadap kebocoran, walaupun depan mata, tapi wat dek jer selagi tak mendatangkan effect kat kehidupan diaorg....adoiiiii aper aku merepek nie.....bocor yang aku maksudkan adalah bocor air paip...

p/s:- maaf entry merepek....kepala pening

0 Komen Yang Bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK