..SaYaNGku FaiSh..

14.5.10

Sisa Pepejal VS Sampah Sarap

Hellooooo.....hawau u ( ckp mcm idlan raja lawak )

Baru-baru nie aku adalah mengomel dengan my wife pasai sampah nie.. bukan wife aku tak buang sampah..tapi pasai jadual kutipan sampah oleh PBT yang tak kena tempat....bayangkanlah seminggu sekali baru nak kutip...aper ke heyyy!!!! dah kluar segala jenih ulat baru korang nak angkut....Apa yang aku perasan kerja2 angkut sampah nie telah bertukar org..maybe syarikat baru kot ( swasta ). Namun ketidak puasan hati aku masih lagi membuak-buak coz masih belum berubah jadual angkut-mengangkut ....Cadang memang nak buat komplen... ruper-rupernyer dah dibuat sesi dialog dengan PBT.

Kome kotakanlah janji iyerrrr..



P/S: aku pembayar cukai yang setia....wakakaka

0 Komen Yang Bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK