Layan Diri

Loading...

..SaYaNGku FaiSh..

12.5.10

Salam Perkenalan

Salam 1malaysia,Dengan lafaz Bismillah, dengan ini saya...(._.)
perghhh akhirnya aku juga dah ada blog sendiri gak...ini pun main bantai buat jer..duk tengok orang len sibuk berblog, aku pun sibuk nak berblog gak. Aper pun benda yang kita buat mesti ada tujuannyer. Harap2 tujuan aku berblog nie tak mengganggu makhluk Allah yang lain serta tak melalaikan aku dalam menjalankan urusan duniawi dan akhirat. ermmmm aisehhhh aku nie bukan jenis merepek dan membebel, boleh ker aku berblog? argghhhhhh eden torai....huhu...Aku adalah aku bukan kayu..

cauw dulu...nak kena blajaq lagi nie....

2 Komen Yang Bernas:

princess_eryna said...

salam kenalan...
byk2 kn laaa blogwalking ye... bleh blajar byk bende...

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

selamat memasuki dunia blog.ehehe..rerajin la menjengah blog kengkawan yang ade dalam gb tu..
huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK