..SaYaNGku FaiSh..

6.7.10

Gumbiranya Rasa Hati

Salam, 1blogger 1malaysia..

Senangnya dalam hati kalau beristeri dua...mampus kalau dengor dek mem aku, sebenarnya hati ini gembira kerana isteri aku telah selamat melahirkan seorang puteri yang cantik jelita, anak kedua aku menjengah dunia yang penuh cabaran ini pada 5 julai jam 9.55 malam....berat 3.12 kg. ..
Hati aku juga gumbira kerana isteri aku juga selamat melalui proses ini..alhamdulillah...debarannya sama seperti aku menanti anak pertama....syukur kehadrat illahi kerana kurniakan aku baby nie...kini bermula episod baru dalam kehidupan aku dan isteriku...kenangan lama dijadikan panduan, kesilapan lama dijadikan pengalaman...sesungguhnya episod lalu membuatkan kita lebih baik untuk hari ini......insyallah.


Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

0 Komen Yang Bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK