Layan Diri

Loading...

..SaYaNGku FaiSh..

27.7.10

Punggahhhhh Syabu + Iran

Salam, 1blogger 1malaysia..

Saja ja nak crita pasai orang Iran....teringat kat presiden depa Ahmadinejad orangnya kecik tapi lantang bersuara mengutuk negara Israel...tapi bukan pasai dia aku nak cerita, nie pasai warga Iran yang nak buat leceh kat tempat kita....mai sini hangpa jadi tokan syabu nooo....yang nak mai masuk pun satu hal...yang pi bawak benda haram tu pasai pa....tak kira hang jadi keldai, baghal ker kena penaya orang ker tapi pasaipa hangpa mesti orang Iran dari negara Iran....jatuh imej negara tau dak....yang dah lama buat keja haram nie dah jadi kaya raya kat mesia nie....adoiyaiii jahanam...jahanammm......Iran lagi, nie Iran jugak, ada lagi Iran, tak habih lagi....nahaiiiii

Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

0 Komen Yang Bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK