..SaYaNGku FaiSh..

28.7.10

Punggahhh Pinggang Sakit La...

Salam, 1blogger 1malaysia..

Malam tadi aku mengeluh kat mem aku..yang aku sakit pinggang...maklumlah petang semalam terover buat kerja...cehhhhh....nak tido pun kena sendal bantal bawah pinggang....last2 mem suggest kat aku supaya pakai barut berherba yang dia punya tu...mem aku ni masih dalam berpantang...jadi bersepah2 la herba kat rumah aku....dah bau macam kedai spa daaa rumah kita yang oiiii.....jadi aku pun try la jugak pakai menda tu.....aku pakai tak lama...( dah macam hapa tah bila aku pakai ) dekat2 dua jam ja....takde feeling apa2 pun....rasa panaih tak jugak....rasa herba masuk dalam badan tak jugak...ermmmm tak bestlahhh kata aku kat mem...dan tidolah aku malam tu ( barut dah buka aaaa )....nyenyak aku tido malam tadi....dan baru aku sedaq pinggang dah tak sakit dah pagi nie....laaaaa menda tu berubat dalam diam noooo....seyes dah hilang sakit pinggang aku....kehhhh malam nie nak pakai lagi laaa....

Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

0 Komen Yang Bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK