..SaYaNGku FaiSh..

8.7.10

Tanggungjawab sebagai suami

Salam, 1blogger 1malaysia..
Isteri aku baru kluar hospital petang tadi....dalam tempoh berpantang nie, akulah menjadi suri rumah...bukan sepenuh masa ekkkk....aku mintak tolong mak ngan abah aku jugak untuk tolong2 dan ingatkan aku mana yang aku terlupa...
yerlahkan 3 tahun lepas buat sumer nie...sohih lupa punyer.....minggu nie mak mertua aku datang plak....hehehe meriah ler rumah En.Epai karang.....leganyer sebab semua mahu tolong dalam bab nie...minggu depan tak tau sapa yang ada nak tolong aku....isnin depan aku dah mula kerja balik....dah berlonggok kerja yang ditinggalkan..apa2pun akulah ayah yang hepi dalam dunia nie...wkakakaka ( ntahapantah )


Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

0 Komen Yang Bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK