Layan Diri

Loading...

..SaYaNGku FaiSh..

26.7.10

Nahaiiiii Gatai nak menikah

Salam, 1blogger 1malaysia..
Toksah buat lagu nie...dosaaa

 
Untung orang Melaka...pulak2 orang yang duk gatai nak menikah, yang mampu ok la...nie yang muda remaja dan masih berskolah...dari buat maksiat baek pi menikah.....Family tak bagi, modai takdak Jabatan Agama Islam Melaka ( JAIM ) ada jalannya....depa boleh pujuk mak bapak bagi anak menikah....dah menikah dan dah mengandung plak..hangpa jangan bimbang.. sekolah mengandung nanti depa nak buat...baguih..baguihh tapi ingat yang halal saja tau....yang haram hangpa tanggung sindri...nanti jangan duk gatai2 nak pi daftaq Sekolah Murid Mengandung plak kalu tak mengandung lagi dan tak menikah lagi...ini sekolah untuk mak budak jer tau...bapak budak....tunggggguuuu lagiiiii...pi cari kerja laaaaa......nak bagi makan anak bini......

Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

2 Komen Yang Bernas:

Cik Norfa said...

macam tak relevan je buat skolah tu kan...

skolah murid mengandung? so, camne ngan orang lain yang mencuri, membunuh..dorang pun kena ada skolah jugak kan...

mcm2la skarang ni.

cik panadol said...

mcm lg mnggalakkan budak2 sekolah mengandung adalah kalo cmni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK