Layan Diri

Loading...

..SaYaNGku FaiSh..

13.8.10

Buang Bayi Hukuman Mati

Salam, 1blogger 1malaysia..

Nahhhh tajuk berita yang aku rasa akan menggerunkan sesiapa yang terpikiaq nak buang bayi....manusia lagi takut hukuman dunia dari hukuman Allah ghupernyer....abih kesalahan zina mcmana plak....kebanyakkan pembuang bayi nie....adalah penzina....aku rasalah.....arghhh rejam aja ngan batu..itupun kira hukuman mati gak....setuju..!!! kalu dapat tangkap maknya..tangkaplah skali bapaknya juga...yang si maknya janganlah malu2 nak bagitau polis sapa bapaknya....
Muka depan utusan E-Paper

Aku ada terbaca soal jawab mengenai nikah semasa hamil..tak ingat aku baca kat mana? ada perkara yang perlu di beri perhatian " wanita yang hamil anak luar nikah tidak boleh berkahwin sehingga dia melahirkan anak" nikahnya tidak sah dan dianggap  berzina sepanjang tempoh perkahwinannya jika bernikah juga"
kalu salah fakta yang aku tulis nie harap betulkan yer.....

Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

5 Komen Yang Bernas:

nurul riza said...

mmg ptut hukuman mati..sy ade dgr jgk klu hamil xblh nikah..sudah bersalin bru blh nikah klu x perkahwinan tu x sah..

nik rosmawati said...

setuju sgt ngan hukuman tu..mmg patut pun hukum bunuh coz dikira bunuh ngan sengaja la kalau buang bayi mcm tu kan.

Afzainizam said...

♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸*♥♥*¸.•'´¯)¸.•' ´¯)♥
♥♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸**¸.•'´¯)¸.•'´ ¯)♥♥
----==--Ramadan Mubarak---==----
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥♥♥*`'•.¸_)`'• .¸_)
♥(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥*`'•.¸_)`'•. ¸_)♥
Salam ramadan Al Mubarak..
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Ramadan bulan yg mulia..
Tertutup pintu-pintu neraka..Terbuka pintu-pintu syurga..Syaitan-syaitan dibelenggu.
Kesempatan ini memohon maaf atas lama tak ziarah blog anda..

yuppp tu lah pandai aje buat tanggung tak nak kena fikir dulu sebelum buang... maut padahnya

cik plankton said...

mmg elok sgt hukuman ni...
kucing pun sygkan anknya..
ni pulak manusia..,,
akhir zaman

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°
رمضان مبار… رمضان كريم… رمضان مبار…
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°

Salam ramadan Al Mubarak..
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Ramadan bulan yg mulia..
Tertutup pintu-pintu neraka..Terbuka pintu-pintu syurga..Syaitan-syaitan dibelenggu.

eeeemmm bagus gak kalau kerajaan peka... kita orang pun peka cari sapa punya angkara buang sesuka hati...

anak itu anugerah ramai yang tak ade anak nak anak... dapat anak diorang buang aje... macam sampah...

matiiii lah ko yang buang bayi tuuuu... bagus ni dah kira bunuh orang gak kes cam ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK