..SaYaNGku FaiSh..

18.8.10

I follow U, U followlah I

Salam, 1blogger 1malaysia..

Biasa dengar ayat niekan...ada sesetengah blog awal2 lagi dah warning pasai follow-follow nie...sapa yang hangpa nak follow...mesti blog yang punya namakan..jadi sapa pulak yang nak follow blog hangpa, macamana nak org polo blog hangpa tambahan bagi blogger baru...cara yang mudah ialah polo blogger yang baru ( newbie ) dengan harapan depa polo kita balik..betul tak....aku pun buat camtu gak...nak bina komuniti kita sendiri dikalangan newbie...yang otai2 depa tak sempat dah nak polo memelow nie...jadi orang baru kena tolong orang barulah jawabnyer...cuma rasa terkilan skitlah kalu buka blog, pastu nampak warning..dont polo memelow kat sini....adoiiiii...meskipun itu hak peribadi tuan blog, tapi salahkah kita polo-memolow...bagi aku takdak hal...sekurang-kurangnya kita ada juga follower dan biaqla bertambah...untung2 dapat masuk blog list depa...dan depa tau yang aku ada buat update...nak tengok ka..tak tengok ka...itu belakang kira...sama juga kalu depa polo aku...aku cuba akan polo balik...yang blog otai kita jadikan panduan....bagi yang baru ( newbie ) kita jadikan permulaan untuk kita nak jadi otai...kalu dah polo..esok2 boring ngan blog tu...hangpa stop following that blog la kan senang....nahaiiii apa aku merepek nie..

Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

0 Komen Yang Bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK