Layan Diri

Loading...

..SaYaNGku FaiSh..

10.8.10

Nahaiiiii Bau Tungkik

Salam, 1blogger 1malaysia..

Kredit to Mr Google

Adoiiiii semenjak dua menjak nie ...ketiak aku sebelah kanan bau hangit tungkik betoi la...puaih tonyoh deodoran sebotol..wangi kejap tu ja..bila dah mula berpeluh naik la bau tungkik...yang heran belah kanan ja..belah kiri harum semerbak plak....angkat barang skit dah mula belengaih ketiak aku nie....mesti nak masyukkk duit celah ketiak nieee......dah jadi kerja pulak nak mengelap ketiak 24 jam.....nak kata tak bersabun....skali mandi setengah botoi sabun aku tonyoh khas untuk ketiak ja...malam nie aku nak tonyoh ngan limau kasturi plak..tengok apa jadi..kalu tak wangi jugak...esok aku tonyoh ngan klorox......nahaiiiiiiii

nie ada petua untuk sapa2 ketiak hitam klik sini

Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

2 Komen Yang Bernas:

AyuE SurihanyOt said...

aku pon sembang pasai ketiak jugak dowh..hahaha


lu letak kapur sirih...insyaallah tak berbau...bulu pon halus2 je tumbuh..ngeh3

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°
رمضان مبار… رمضان كريم… رمضان مبار…
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°

Salam ramadan Al Mubarak..
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Ramadan bulan yg mulia..
Tertutup pintu-pintu neraka..Terbuka pintu-pintu syurga..Syaitan-syaitan dibelenggu.

uhhhh bau tungkik sampai kat blog aku wehhhh...

tak mau berbau bubuh kapur barus insya Allah hilanglah baunya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK