Layan Diri

Loading...

..SaYaNGku FaiSh..

9.8.10

Nahaiiii....Baby..Baby..owhhh

Salam, 1blogger 1malaysia..

Baby..baby....owhhh....
Alahmak....aku tak boleh blah betoi ngan lagu budak nie....tapi ramai bebudak suka giler lagu dia nieh...kalu aku kutuk pun, hangpa mesti kata....nahaiiii apa yang hang ada...dia dah terkenai dah..hang duk kat situ ja macam tunggul....perghhh tapi aku kalu dengaq lagu dia di radio kompom aku tukar channel...memang tak boleh blah..best lagi budak2 bintang kecik aritu....sori ar baby..baby..owhhh....aku tak boleh blah dengaq lagu hang .....kahhhh..baek dengaq lagu newboy..boleh gak layan....ini suma bukan sebab jelous tapi faktor umuq la....akukan dah tua...tak baek la kalu duk nyanyi lagu tu..baby..baby...owhhh....nak buat ringtone henpon nanti orang kata apa plak...maklumlah yang duk jaga tepi kain org la nie bersepah.....jom layan lagu nobody...nobody....nobody....punggahhhhh

Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

0 Komen Yang Bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK