Layan Diri

Loading...

..SaYaNGku FaiSh..

18.8.10

Roslin Hashim bercerai lagi...nahaiiiii

Salam, 1blogger 1malaysia..
Kredit to Pakcik GooGle

Penceraian pemain badminton negara ni dah nak masuk kali kedua rasanya...jodoh tak panjang nak buat lagu mana..hanya bertahan sebulan ja...penceraian dengan Norhayati othman akan difailkan di Mahkamah Rendah Syariah Daerah Gombak Timur. Roslin pemain badminton..bini dia Pengarah Pemasaran Finas...depa kata permohonan dibuat sebab ada masalah rumahtangga...mestilah ada masalah ye tak..kalu takde masalah takkan sampai nak bercerai berai...Dulu perkahwinan pertama tahan 12 hari jer..apa masalahnya hanya depa berdua yang tau...aiiyooo simpang malaikat 44 kata orang lah....


Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

1 Komen Yang Bernas:

peaNut said...

x suka la kat roslin hashim nih...kalau dh xleh nk bagi komitmen dlm rumahtangga tu..xyah kawen la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK