Layan Diri

Loading...

..SaYaNGku FaiSh..

11.8.10

Nahaiiii Nafsuuuuuuu

Salam, 1blogger 1malaysia..

1 ramadhan..ada yang tak posa ka....lelaki wajib posa tiada keuzuran..pompuan dikecualikan jika ada keuzuran....setan dah kena ikat...kalu ada yang berperangai setan jugak...itu nafsu....kita kena lawan...yang paling mencabar nafsu ialah waktu nak beli juadah berbuka....nahaiiii hari pertama nie 20 hinggit boleh habis walapun untuk dua orang makan ja.....ishhhh nafsu..nafsu....membaziaq tu....dalam pala duk pikiaq nak beli apa petang nie,walaupun tak masuk waktu zohoq lagi...ayam percik...ikan bakaq....kuih....yong tau fu.....putu buloh...nahaiiiii skali lagi...nekad berbuka nie hanya nak makan kurma dengan ayaq suam jer.....nak dapat pahala berbuka.....meh kita ramai2 pulun.....posa kalu tak semayang tak guna jugak....nahaiiiiii

Doa hari ke-2
" Ya Allah, Dekatkanlah aku kepadamu dan jauhkanlah aku dari kemurkaan serta balasan-mu. Berilah aku keampunan untuk membaca ayat-ayatmu dengan rahmat-mu, wahai Maha Pengasih dari semua pengasih."

Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

2 Komen Yang Bernas:

saya_arief said...

hendak lah jimat berbelanja..
jangan boros2..
:D

cik shabah said...

tau takpe-an?napsu bukan maen gedabak lagi masa nak beli,tapi bila da makn,tak abes buang gitu je..ish3

selamat berpuasa =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK