Layan Diri

Loading...

..SaYaNGku FaiSh..

23.10.10

2 Alam Dr Rozmey November ini

Salam, 1blogger 1malaysia..

Filem 2 Alam, idea Dr Romey akan ke layar perak November ini, meskipun dikecam hebat selepas tayangan perdana FFM 23, harapan untuk melihat filem ini membuat kejutan pecah panggung dilihat agak tipis.
kedengaran komen-komen negatif yang boleh membuatkan orang ramai tak berapa nak lalu tengok filem nie...Tapi jangan lupa penyokong setia Dr Rozmey takkan kecewakan Dr Rozmey...depa mesti pi tengok punyalah..nahaiiiii sambil tengok wayang sambil jual Jus Mate 5..tak salahkan!!!


“Saya tak menyesal berlakon dalam filem itu. Apa saya tahu, saya sudah membawakan karakter yang diberikan oleh Dr Rozmey dengan sebaik mungkin dan terpulang pada orang untuk menilainya,” kata Aaron Aziz berhubung filem lakonannya, 2 Alam yang mendapat respons negatif beberapa wartawan ketika ditayangkan sempena majlis perasmian Festival Filem Malaysia (FFM23), Rabu lalu.

Meskipun ada suara-suara sumbang yang memperlekehkan filem terbitan DR Movie Production itu, namun bagi Aaron, Dr Rozmey mempunyai alasan sendiri kenapa menghasilkan filem seperti itu.

“Sebagai seorang ahli perniagaan berjaya dan banyak wang seperti Dr Rozmey, beliau boleh buat apa sahaja filem yang beliau inginkan. Dan saya percaya tak mungkin beliau buat filem ini hanya untuk 'main-main'.

“Beliau pernah berkata ingin buat perubahan dalam industri filem. Maka, mungkin inilah perubahan yang beliau inginkan. Cuma mungkin bagi segelintir pihak sukar untuk menerimanya lagi,” jelas Aaron, yang ditemui ketika majlis sidang media Teater Natrah di Istana Budaya, Rabu lalu.

Ketika diajukan mengenai respons yang diterimanya, tanpa berselindung pelakon yang berasal dari Singapura ini berkata;

“Ada yang beritahu saya, ‘Aaron please, janganlah berlakon macam tu lagi’. Tapi saya tak kisah, itu pandangan mereka dan terpulanglah pada mereka untuk kata apa saja.

“Apa yang saya tahu, saya dah cuba bawa watak itu dengan terbaik. Lagipun sejak dari awal lagi saya sudah dimaklumkan bahawa watak saya dalam 2 Alam memang tak perlu dialog dan pergerakan yang banyak,” katanya yang membawa watak ustaz dalam filem tersebut.

Menerusi sebuah portal berita, beberapa wartawan daripada akhbar utama (bukan Sinar Harian) mengkritik teruk filem 2 Alam. Selain dikatakan agak keterlaluan dengan adegan ranjang, jalan cerita dan kualitinya juga tidak setanding dengan impian Dr Rozmey, yang begitu yakin bahawa filem itu mampu meraih kutipan sehingga RM40 juta.

Sementara itu, Dr Rozmey, pula gagal dihubungi. Malah, beliau juga nampaknya selesa mendiamkan diri seperti mana yang dilaporkan oleh portal berita yang sama menerusi satu sistem pesanan ringkas (SMS) yang diterima daripada beliau, sehari selepas tayangan filemnya itu.

2 Alam yang akan menemui penonton pada 18 November ini, mengisahkan perjalanan jenazah yang akan dikebumikan.
Namun, terpaksa berdepan dengan pelbagai dugaan kerana ketika zaman hidupnya penuh dengan maksiat.

Sumber:- Sinar Harian/ Hiburan
Kredit to penulis.

Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

2 Komen Yang Bernas:

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

eeeemmm november ni ye.... Dr Rozmey bikin filemmm..... mungkin ade sebab dia bikin filem tu

but selalunya ahli perniagaan tak akan kecewa kerana dalam kamus ahli perniagaan adalah jatuh dan terus bangkit ....

biasalah ada untung ade rugi... ade yang indah kabar dari rupa

Sharinginfoz said...

kita tengok lah macam mana pencapaian ya nanti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK