..SaYaNGku FaiSh..

21.10.10

Ulek Mayang slot Lagenda TV3

Salam, 1blogger 1malaysia..



Drama 20 episod arahan Rashid Sibir ini membariskan pelakon-pelakon handalan seperti Fezrul Khan, Elly Mazlein, Seniwati Mariani Ismail, Fizo Omar dan Sabrina Ali.
Berlokasikan negeri Terengganu, Ulek Mayang, mengisahkan Ali (Fezrul Khan), seorang nelayan yang sering diganggu dengan bayangan Puteri Mayang Sari di persisiran pantai.
Suatu hari, mereka bertemu dan jatuh hati. Namun kisah cinta mereka dikhianati, Puteri Mayang Mengurai (Sabrina Ali) yang juga menyimpan perasaan terhadap Ali.
Menurut Pengurus Besar Kumpulan, Pengurusan Jenama TV3 & TV9, Nurul Aini Abu Bakar, slot Lagenda amat disukai ramai kerana paparan cerita yang sangat menarik dan ‘Ulek Mayang’ bakal memenuhi cita rasa penonton.
“Selain paparan kisah cinta terlarang antara dua dunia yang agak klise, para penonton juga akan teruja dengan tarian Ulek Mayang yang telah diubahsuaikan daripada sebuah upacara pemujaan kepada tarian kebudayaan supaya bersesuaian dengan ajaran Islam pada zaman sekarang. Kami berharap agar penonton TV3 akan terhibur dengan siri drama tersebut.”
Jangan ketinggalan untuk menonton “Ulek Mayang” mulai 25 Oktober 2010, setiap hari Isnin hingga Khamis jam 4.30 petang di TV3 dan siaran ulangannya di TV9 jam 8.30 malam.



Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

1 Komen Yang Bernas:

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

Kami Kembali lagi... Maaf atas lama tak ziarah

wooo sorry sesangat aku agak sebuk sikit tu yang tak berapa sempat singgah blog ko ni

eeemmmm ceriter ulik mayang di ulik mungkin adaptasi kisah rakyat terengganu kut.... tentang puteri puteri yang boleh mengubat sakit orang kampung....

eeemmmm kena tengok ni.... yup tarian ulik mayang diulik ni macam ko cakap dulu memang ada unsur bercanggah ngan agama tapi sekarang ni dah dibuang unsur tersebut....

mulai 25 ni nak tengok lah apa citernya nanti... dok depan tv nanti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK