Layan Diri

Loading...

..SaYaNGku FaiSh..

28.10.10

Paul si sotong dah mati

Salam, 1blogger 1malaysia..

Apa betoi ker nie....depa nak tanam ker nak buat sotong masak cabai??? Ape daaa merepek pagi khamis nie....nie semua pasai Paul si sotong dah mati, sakit tua kut..harap2 dia bukan diracun peminat fanatik bola yang kalah piala dunia tempohari ekkk....pada sesi piala dunia 2010 nama Paul cukup terkenal kerana ramalannya benar belaka...hampir 90 percent tepat dengan keputusan perlawanan....
Disebabkan ramalan Paul yang tak menyebelahi sesetengah pihak...Paul telah menerima ancaman bunuh dan goreng yang menyebabkan dia dikawal ketat seketat-ketatnya...fuhhh dah jadi selebritikan..harus ada bodyguard....
Paul mati pada usia 2 tahun di kediamannya Oberhausen..usia yang boleh dikatakan dah tua bagi seekor sotong. Kematiannya diratapi peminatnya terutama dari sepanyol, juara piala dunia 2010. Nampak gayanyer tukang ramal next punya piala dunia akan diisi oleh binatang lain pulak...mungkin katak kot...nahaiiiii

Tribute to Paul the Octopus

Youtube

 
Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

1 Komen Yang Bernas:

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

Kami Kembali lagi... Maaf atas lama tak ziarah... Sorry bebanyak agak ketinggalan lah banyak entry kamu... coz banyak hal sibuk ngan bagai-bagai urusan lah... Sorry...

adoiiiii paul tu dah mati dahhhh.... tapi dengarnyer diorang nak kuburkan dia dan nak buat tugu peringatan mengenang si sotong tuwww...

bagi aku sotong tetap sotong ....sotong kalau masak sambal ke atau goreng tepung butter pun sedap... tapi kalau paul ni rasanya daging dia liat kot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK