Layan Diri

Loading...

..SaYaNGku FaiSh..

1.10.10

Teacher Shida @ Cikgu Shida buat aku terangsang dan terjojol mata

Salam, 1blogger 1malaysia..


Puhhh....dasat wo kalo kome tengok video nie...bukan setakat terangsang tapi terjojol mata nengoknyer...betoi ini bukan main-main...

kalu tidak masakan yanmie pun nak tulis crita nie..ala yanmieonline tu...blog pupolar gak nie..dia pun suka nauuu video klip tu...

Kalu korang nak Cikgu Shida layan korang hari nie...nah no tepon dia...bukan no tepon daa...link youtube dia...memang Nahaiiiii
Mukabuku pun dia ada...ramai gak yang "like" cikgu nie ghopernyerrr...tapi dalam ramai orang like ada jugak yang tak like dia...macam page nie..bagi aku itu dia punya pasai....
ok wat dari dia berbogel atau melucah depan kamera...senang jer tak suka tak payah tengok....Nahaiiiii

Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

0 Komen Yang Bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK