..SaYaNGku FaiSh..

24.11.10

Hari nie biasa jer

Salam, 1blogger 1malaysia.. 

Bangun pagi pergi kerja...arinie kena gi awal sebab ada meeting...
Konon nak semak balik laporan takut ada yang tertinggal, tak ker haru nanti bila nak presentation benda tak lengkap naya wehhh..
Hari nie big boss turun dari ipoh,seingat aku dah dua bulan dia tak turun teluk intan tengok projek kat sini..paling kuat dia tepon tanya aku program kerja macamana...
Meeting pun berjalan dengan baik...dan aku tak risau kena hentam dengan klien sebab big boss ada untuk back up aku...cuma program kerja bulan nie agak slow sikit..kena push skit..yerlah klien nak result jer depa mana peduli kita nie kerja lagu mana!!!
aku ingatkan dah habis meeting boss nak cau terus..rupernyer dia nak buat perbincangan lanjutan bab kerja...bincang punya bincang dah lajak kul 6 petang...dia pun gerak balik ipoh...1 jam setengah gak perjalanan...dalam kul 7.30 sampai ler dia ke ipoh..
Aku pun balik jugak coz anak aku yang sulung si danial tu, deman plak..panas sampai 40 darjah celcius...sampai rumah amik depa dan terus gi klinik...doktor check suhu badan masih sama...dan dia kata simptom denggi !! cuma tak pasti lagi la...dapatlah ubat antibiotik, ubat demam dan satu lagi tak hingat plak aku ubat aper??
Dalam dua hari lagi kalu tak kebah, doktor suruh datang semula klinik...amik darah dan test untuk denggi...Si Danial nie pelik skit, bila dah makan ubat, dia punya main memang tak nampak sakitnyer, tapi bila dos ubat tu dah kureng mulalah dia merengek dan nampak benar sakitnyer....
Ubat dah amik, bil dah settle...terus gi nak pergi makan...kedai peberet pulak tutup, akibat malas nak gi tempat lain maka carilah kedai area situ gak...ingat lepas makan nak gi Fun Fair bawak anak bini, tapi badan aku pulak rasa seram sejuk macam nak demam..terus aku ajak balik rumah..lenkalilah kita gi pesta ria tu....
Ok dah sampai rumah, hidung pun berair macam air paip...selsema dahhhhhhh.....
Setakat nie jer cerita hari nie..nak makan ubat selsema dan tido.....takdak selera nak taip dahhh....nahaiiiii

Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

0 Komen Yang Bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK