..SaYaNGku FaiSh..

8.11.10

Jin kena buat report

Salam, 1blogger 1malaysia..

Jin mata sepet:- aii bos lama cuti? sambut deepavali ka? Aku jawab, apa ker lama benor..3 hari jer...itupun hang kata lama. Tu cuti bersalin tahun depan lagi lama 90 hari...Terkedu Jin mata sepet " Itu orang bersalin bos kenalah bagi cuti lama2..nak nyusu anak lagi, nak basuh lampin lagi..yang penting nak jaga body jugak supaya solid molid, untuk bos jugak. PANGG!!!! kena tepuk dahi seketui dua..." hang kalu menjawab memang tera nooo".. nie apahal plak  nie".." Alah bos nie, nak ajak bos pi sarapan pagi la, bos takdak sapa nak belanja cheqq" PANGG!!! sedas lagi..." Oii orang sarapan pagi-pagi tadi sebelum masuk kerja..lani dah nak dekat lunch dah..kejadah apa sarapan lagi...wooo hang nak mengulat nooo...nanti aku potong anu hang masuk dalam botoi baru hang tau..report dah buat ka belum..kalu tak siap lagi malam nie hang jangan balik...ada pahamm!!!!" Dengan segera Jin buat kerjanya yang belum siap...dateline esok.
" Apala nasib dapat orang suruhan lagu nie..pemalas!! nak ngulat jer krojernyer, Adoi kerja aku pun banyak lagi nie, hujung2 tahun macam nie memang lain macam skit kerja nak kena buat, ada audit dalamanlah, audit luaranlah, audit stok, ISO lagi...tak buat aku yang naya nanti....aku jugak yang nak menjawab nanti....arghhhh gghhhh..nanti tak  pasai2 bonus kureng plak tahun depan!!!Nahaiiiii" bebel aku sorang-sorang.

Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

0 Komen Yang Bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK