Layan Diri

Loading...

..SaYaNGku FaiSh..

9.11.10

Kita sudah menang!!!

Salam, 1blogger 1malaysia..

" Bos,bos,bos"

" Hah apehal plak Jin nie, aku nak buat kerja pun tak senang, Hang nak apa jin? terpekik2 macam orang hilang akai, tak sekolah punya jin"

" Kita menang bos, menang "

"Aik, bila masa pulak aku masuk calon pilihanraya, nie menang apa nie? habis satu kampung dengaq nie!! Heyy aku pelangkong jugak jin  nie kang!!!!" sambil mencekak pinggang.

" Tu la bos, kita dah menang pun Bos tak amik tau, ini soal negara Bos, apa punya warganegara daaaa,kita dapat dua depa dapat satu ja Bos"

" Apa yang dua, apa yang satu, payah betoi hang nie, cakap biaq terang!!!, setau aku pilihanraya dah abis BN menang dua2 tempat, sapa plak yang menang satu lagi"

" Aiyaaa, bos manyak buta sukan la, Malaysia sudah menang 2-1 lawan sama Kyrgyzstan semalam, tak sia2 ada penyerang paling bernilai Malaysia, cheq dah tau pemain kita mesti boleh punyalah..hahahahaha"

" Laaaa, hang la mangkuk jin woi...pagi-pagi buta lagi aku dah tau cerita nie...toya punya jin...puiiiii"
" Hai jin hang nie warganegara malaysia ka??"

" Nahaiiiiii, bos buat leceh plak!!!"


Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

0 Komen Yang Bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK