..SaYaNGku FaiSh..

13.11.10

Muzik-Muzik 25 separuh akhir

Salam, 1blogger 1malaysia..


PERSAINGAN hebat antara lima grup dan tujuh artis solo itu membabitkan Azlan & The Typewriter, Akim, Shahir, Hujan, Mohd, Hafiz, Ana Raffali, Sabdi Sadhi, Yuna, Nubhan, Adibah Noor dan Faizal Tahir.

Daripada 12 buah lagu yang menyertai Muzik Muzik Separuh Akhir pusingan pertama di Studio Sri Pentas 2, di Plaza Alam Sentral, Shah Alam baru-baru ini, hanya enam lagu berpeluang ke final Anugerah Juara Lagu ke-25 (AJL25).

Enam lagu yang mendapat peratusan tertinggi itu ialah Kebahagiaan Dalam Perpisahan (Shahir), Mencari Konklusi (Hujan), Cinta Sempurna (Yuna), Sejujur Hatimu (Adibah Noor), Noktah Cinta (Hafiz) dan Hanyut (Faizal Tahir).

"Pertandingan pada malam ini menunjukkan rakyat Malaysia sudah boleh menerima anak muda yang berbakat.

"Bintang realiti TV juga membuktikan mereka ini bukan bintang sampah apabila terpilih dalam Muzik Muzik," ulas Adibah Noor.

Juara program realiti TV Akademi Fantasia musim kelapan, Shahir pula berkata: "Saya bersyukur sangat dapat sampai ke tahap ini kerana persaingan hebat-hebat belaka."

Menurut Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan, Rangkaian Televisyen Media Prima, Datuk Seri Farid Ridzuan, kali ini sebanyak 30 buah lagu dipertandingkan dalam tiga pusingan yang berlangsung mulai 8 hingga 22 November ini.

"Dua belas lagu yang layak ke peringkat akhir berdasarkan pemarkahan juri profesional akan diumumkan sejurus tamatnya Separuh Akhir Muzik Muzik bahagian tiga," ujarnya.
AFIFI HAFIZ MOHD. NOR


Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

1 Komen Yang Bernas:

Asfz said...

yeay!!
hafiz masuk final!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK