Layan Diri

Loading...

..SaYaNGku FaiSh..

3.1.11

10 bulan dari sekarang!! Apa akan jadi??

Salam, 1blogger 1malaysia..

Memang gembira tak terhingga bila menyambut tahun baru....sama2 menjerit mengira " countdown " 2011..
Tua, muda, miskin dan kaya semua akan menyambut tahun baru, cuma yang berbeda cara pengisiannya sahaja...

Apa yang ditakutkan ialah menjelang bulan 10 atau bulan oktober 2011....perkara saban tahun kita dengari...

Kes Pembuangan bayi.....ya betoii..buang bayi...
maklumlah dah cukup 9 bulan katakan...cuba korang kira...

itu belum Valentine day lagi tu...
hujung2 tahun 2011 nanti baru kita dengar berita gila nie...macam tahun nie 2010 jugakkan...korang agak2 bulan bila kes paling banyak buang bayi yerrr....

Ini perkiraan akula...sambutan2 macam tahun baru...valentine day..dan ntah apa2 day lagi...

mungkin menjadi salah satu sambutan diluar batasan agama....yerlah kehidupan moden katakan....seks bebas..opssss bukan seks bebas tapi zina ( diantara bukan muhrim ) semakin berleluasa...

petanda kiamat semakin menghampiri kita....nahaiiiii aku tak boleh bercakap pasai iman dan agama kerana diri sendiri pun belum tentu baik/buruknyer....tapi sesama kita menuju kearah yang diredhainya.....aminnnn

Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

8 Komen Yang Bernas:

nazihahisa said...

dunia akhir zaman

Adibah Sharudin said...

idok sambut tahun baru pun..

apatah lagi valentine.. hehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

saling ingat-mengingati ... apa salahnya.. tak perlu tunggu jadi imam baru berdakwah kan??

PReDicToR said...

ye..kiamat makin dekat...
umat akhir zaman itulah dia

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

erkk nak amik info pasal apa tu ya en epai? hihi :-)

Anak Ulu Cheka said...

apa2 pun terjadi kerjakanlah segala perintah Allah dan tinggalkan segala larangan-Nya...

pasti selamat dunia dan akhirat

penyisir rambut said...

tggu la lg 9 bulan..
atpon bulan september neh...
banyak la pembuangan bayi berlaku...

Nadzirah said...

huhu.. setiap kali kita sedar tentang hakikat ni, kita mesti doa banyak-banayk pada Allah supaya perkara tuh dijauhkan daripada menimpa diri kita sendiri.
Insya Allah ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK