Layan Diri

Loading...

..SaYaNGku FaiSh..

6.1.11

Siti = Oprah ( tak mustahilkan )

Salam, 1blogger 1malaysia..

Datuk Siti Nurhaliza...sapa tak kenai kasi angkat ibu jari kaki...
Boleh dikatakan semua orang mengenali ikon seni nie...

Kini Datuk Siti dah jadi pengacara pulak....tapi bukan program hiburan...program ilmiah....
Dia nak jadi macam Oprah la kut...ada program bual bicara sendiri dah pun...dasat..dasat

Aku memang respek la kat Datuk Siti nie, dari penyanyi kepada bineswoman...aku anggap satu pencapaian yang membangga untuk orang melayu/islam di Malaysia nie...bangga sesangat nie...

Dia menggunakan nama, personaliti dia untuk berjaya dalam bidang yang diceburinya...
Kalau bab nyayi memang tak dapat kita nak lawan ler...cuma lakonan jer belum beliau ceburi sepenuhnya...

Apa kata kita tunggu Rancangan temu bual ini yang akan bersiaran bermula 12 Februari 2011 menerusi Astro Ria, pukul 9 malam selama sejam. Tak lama lagi tu...tunggguuuuuu


Oleh Feride Hikmet Atak/mStar

Mahathir Rasa Janggal Ditemu Bual Siti Nurhaliza



Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

7 Komen Yang Bernas:

Puteri Iqa Izyan said...

satu malaysia knl siti ;))

really love her :)

oprah-to-be. haha :D

shi3la said...

bang,naper ambik citer posting ayangg...cesssssssss..!!

Elly & Emmy said...

datuk siti memang bijak menggunakan peluang.. hope dia berjaya jadi oprah mesia plak..

Nana Eddy said...

menarik.. moga2 dia success. bab yang jadi oprah show tu mmg la bagus. tapi jd la jadi cam oprah sgt, murah rezeki kekayaan tapi mahal plak kat cahaya mata...

Faezah Hannah Al Baj said...

bijak guna harta..thumbs up! hrp2 tak lupa membayar zakat :)

misyamissyou said...

huhu bagus la..cm oprah, mmg dpt smbutan rncangan tu

fiq said...

best nyer! nk tgk tp dok asrama xde astro... =( kena tunggu kuar yg u-tube je la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK