Layan Diri

Loading...

..SaYaNGku FaiSh..

10.1.11

AJL25 " Juri Tak Profesional"

Salam, 1blogger 1malaysia..

AJL dengan AJK tak sama tau...kalau taktau jugak tanya ketua kampung masing-masing...kehhhhh nahaiiiii

Fuhhhh ribu-ribu ringgit dah masuk dalam poket pemenang Anugerah Juara Lagu 25, pemenang dapat duit, penonton dan peminat dapat kepuasan...penganjur pulak dapat penghargaan..

Masing dapat kelebihannya tersendiri...yang ruginya adalah orang2 yang tak pernah puashati @ makhluk yang sentiasa mencari masalah dengan orang lain. Biasanya selepas sesuatu acara, pasti akan dengar suara2 sumbang yang akan memperlekehkan keputusan. Juri tak profesional...lampu gelaplah, pentas macam sekolah tadika..lagu tak layak menang..suara macam kataklah.

Antara ayat/kata yang selalu sangat kita dengar.
" Ceh!!! lagu ntahapahapantah pun boleh menang ker, juri tak profesional langsung..tak reti menilai"

Sapa yang dengar mesti panas dengan statement yang diberi tu...kalu aku pun berapi telingakan..tapi ini semua lumrah, kita tak dapat puaskan semua kehendak,keinginan dan kemahuan semua.

Lastly TAHNIAH pada ANA RAFFALI kerana lagu beliau telah diangkat menjadi juara...Makan sorang pulak tu...kehhhhhh aku semakin menyukaimu Ana...nahaiiiii


Ana Raffali

Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

GengBlogger

12 Komen Yang Bernas:

SyedGraphiX said...

ntahh..x puas2 diorang ni dok mngate..


jom bce jugakk ..
http://syedgraphix.blogspot.com/2011/01/kemenangan-penuh-kontroversi.html

nur said...

dah rezeki dia kan
ALL IN ONE

SyAmSuL AnUaR said...

Betul cakap blogger atas..

MaLaYsIa vs JaPaN

Abu Luqman said...

singgah petang memeriahkan suasan bw

sebelas said...

Alahhumma Alaika Bi yahud

MamaYatie said...

mesti ada sbbnya juri pilih lagu tu kan..mmm...nak gi cari lirik jap..tngk apa sebenarnya cerita lagu ni...hik3x

nadzirah aqilah said...

mesti ada je yg xkena bila ending satu2 event.. kesian juri tu, susah nak berikan yg terbaek ntuk semua.. hehe

AROL DSHW said...

Ramai tak puas hati Tolong Ingatkan Aku - Ana Rafali jadi Juara AJL25. Arol pun mula-mula terkejut dan tak suka. Tapi bila dihayati semula lagu tue, best jugak! Memang layak! Ana Rafali dapat RM35ribu, yang mengutuk 1sen pun tak dapat.

Jom jenguk blog Arol! :)

syafiQakarim said...

tu la...dengar2 ramai tak puas.
ala,kalau da artis malaysia.ada je
tak kena.bab grammy award tu on aje.
grr..tahniah utk beliau

Alin Marlini said...

Alin pun suker Ana menang. Memang ptt dia menang jika dilihat pd bait2 lirik lagunya..sgt puitis...

da[Y]un said...

kalo dayun, kalo yang tak puas hati tu stakat kritik2 biasa xde hal kot. tapi kalo siap buat fanpage benci tu, bangkang ni..macam melampau pulak!
Ada menda kita perlu besar2kan, ada menda diam itu lebih bagus, btw...ana raffali ok apa.huhu

cheramore said...

dari dulu lg sy minat ana. so, bila dia menang, bagusla kan. lagu ana pun bleh tahan jugak, takdela teruk sangat..

semoga ana n family makin happy=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK