Layan Diri

Loading...

..SaYaNGku FaiSh..

12.1.11

Harimau pun dapat duit

Salam, 1blogger 1malaysia..

Sapa kata harimau makan daging jer... la nie harimau pun makan duit...kehhh

Aisssss.....memain jer..
Bertuah badan sungguh pemain bola kita ( pasukan Harimau Malaya ) terbaru nie mendapat insentif atau imbuhan daripada kerajaan malaysia..yahooo pakcik kaya!!!!

Perkara itu telah diumumkan oleh PM kita sendiri pada pertemuan dengan Harimau Malaya hari ini.
Maknanya seorang pemain mendapat RM 15,000 tunai dan 50,000 unit amanah saham wawasan 2020.

Fuhhh berbaloi-baloi itu belum lagi imbuhan dari negeri masing-masing, ada yang dapat rumah dan tanah lagi...adoiii rasa nak main bola pulak..kehhhh

Imbuhan nie korang jadikan pembakar semangat untuk menaiktaraf bola sepak kita..pasnie target FAM mesti tinggikan dan diharap harimau terus mengaum dan tak hilang taring..nahaiiiii


Foto oleh:- Izhari Ariffin/Berita Harian

Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

GengBlogger

3 Komen Yang Bernas:

Dayana Nasir said...

patut lah harga minyak and harga harga barang lain naik. untuk simpan imbuhan pemain-pemain malaysia. bagus malaysia ni. berfikiran jauh. LOL.

Katak Gomok Sulie said...

huhu...kiter biler plak org nk ng imbuhan ni..hehehe...harap pasni diorg akan lebih bersinar..

syamimi said...

..sy ada baca interlok ni ms kt sekolah tapi x habis baca..skrang ni dah abis sekolah....minat dengan karya abdulah husain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK