..SaYaNGku FaiSh..

28.6.10

Isnin yang tension!!!

Salam 1blogger 1malaysia,

Isnin, senayan, monday sama jer ertinyer.
Isnin hari nie amat membebankan aku.
Beban nak membetulkan kesilapan orang, maybe dah buat silap tapi tak tau yang dia dah buat silap, jadi akulah orangnyer yang kena betulkan kesilapan yang telah dibuat.
Huiii memang sebelum ini kerja aku membetulkan kesilapan orang, tapi ia dah bekali-kali dibetulkan tapi masih sama gak. Aku harap kesilapan tak akan berulang lagi. No more kesilapan, ini last warning...lepas nie tiada teguran ikhlas dari aku, tiada kata2 nasihat dari aku, tiada bicara dari aku biarlah nota berkata2, biarlah kertas yang ada kepala surat berkata2, biarlah tangan ini menaip luahan hati. ok pullstop.
Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK