Layan Diri

Loading...

..SaYaNGku FaiSh..

14.6.10

Kerajaan Zambry akan Tumbang

IPOH, 13 Jun (Bernama) -- Dakwaan Parti Keadilan Rakyat (PKR) Perak bahawa tiga Anggota Dewan Undangan Negeri (Adun) dari Umno akan menyertai pembangkang adalah satu pembohongan, kata Menteri Besar Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir.Beliau berkata dakwaan itu bertujuan memecah-belahkan perpaduan di dalam Umno yang kini semakin kukuh."Mereka (pembangkang) cuba untuk mereka-reka isu. Ini adalah satu taktik alih pandang kerana mereka menyaksikan satu demi satu pemimpin mereka meninggalkan parti itu," katanya ketika dihubungi Bernama, di sini hari Ahad.Zambry diminta mengulas kenyataan Ketua Penerangan PKR Perak Zulkifli Ibrahim yang sebelum itu memberitahu satu sidang media di sini bahawa tiga Adun Umno akan menyertai PKR dalam masa terdekat.Zulkifli berkata ketiga-tiga Adun tersebut tidak berpuas hati dengan layanan Zambry kerana lebih mengutamakan bekas Adun PKR.Katanya nama tiga Adun Umno itu akan diumum pucuk pimpinan tertinggi parti tidak lama lagi.Zambry yang juga Pengerusi Badan Perhubungan Umno negeri turut menyangkal dakwaan pembangkang bahawa rakyat Perak tidak berpuas hati dengan pentadbiran Barisan Nasional (BN) di negeri itu kerana polisi yang tidak stabil."Ini bukan strategi baru pada ketika BN dan rakyat di Perak berada dalam keadaan tenteram dan kerajaan yang diterajui oleh BN bekerja seperti biasa," katanya.
-- BERNAMA --

Adoi...jap2 nak lompat..sini nak lompat sana..sana nak lompat sini...
tunggulah pilihan raya nanti weiii....kome bagiler yang terbaekkk kat rakyat toksah duk canang "akulah yang terbaek"..la nie banyak pengundi/pemangkah hanya akan mengundi yang calon/parti yang bagi sumbangan jer...haipppp



Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

1 Komen Yang Bernas:

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

tah pape tah politik ni..macam2 hal je..patutnye sape2 yang dah dapat kawasan tu..jaga la leklok..jangan nak ikot pale sendiri je...ishh..ni sampai nak kuar2 parti bagai..nak jadik duri dalam daging ke ape? eeiii..tak puashati betol lah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK