..SaYaNGku FaiSh..

14.6.10

Aku tak suka bola

Salam,
Rutin harian aku mungkin berubah semenjak piala dunia dah start nie....sebenarnya aku tak berapa minat tengok bola nie...lagi2 full time game..huuu tak sanggup aku tunggu dari tiupan wisel pertama hingga tiupan penamat..aku juga bukan fanatic fan untuk sesebuah kelab,negara dan sewaktu dengannya...aku cuma minat time diaorg nak score gol and tang keeper save gol jer..itu aku paling suka...yelah beria2 kata minat negara itu,negara ini,kelab itu,kelab ini..bila org tanya hapa pun taktau..minat ker camtu...cam hampas...mcm member aku fanatic m.u konon...yang dia tau cuma wayne rooney jer...wakakaka..baek hang kata hang minat wayne rooney jaaa...supaya aku tak ketinggalan dalam world cup nie..jadi perkara yang pertama aku buat..langgan astro sport...kahkah dah habis WC nanti buang balik siaran nie...boleh camtu...kedua, pepagi sebelum gi kerja tengok highlight gol2 game sebelumnya....supaya nanti, boleh join orang sembang bola...cehh padahal tengok ulangan gol jer...ketiga ada masa jeling2 kat jadual perlawanan yang aku dapat free dari Metro..makasih Metro...
apapun terima kasih astro, semua ada kat dalam tu..tekan ja mana mau tengok...jadual ada, carta ada, analisa ada..huhhh macam2 ada...tak banyaklah yang aku tau tentang bola nie, pasukan malaysia pun aku kantoi..inikan pulak world...pembukaan WC pun aku tak tengok.....aper daaa..



Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

2 Komen Yang Bernas:

Whoopz said...

Sama mcm gwa.. X minat gak.. Tp kalau dah tgk, gwa tgk sampai abis..

[z@ck] said...

aku tak minat bola.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK