..SaYaNGku FaiSh..

8.6.10

Mood malas

Aku dalam mood yang sangat malas..badan rasa letih dan kurang bertenaga, nie suma pasai stok tongkat ali dah abis laa..hehehe
Lusa ada meeting tapi hari nie report masih belum siap sepenuhnya...mata asyik nak pejam...mulut asyik duk menguap...arghhhhhhhh semangat ke mana ko menghilangggggg....nie memang dah kes teruk nie...jambang, janggut, misai pun aku malas nak cukoq..mem dah bising + bebel dah....anak aku pun bising gak....nanti aku tonyoh ngan janggut aku depa berdua..hehehe

Tetiba jer aku rasa nak menaip...( en e5 report ko malas taip..blog nak pulak ko taip...haishhhhhh ) mungkin nak luah kepenatan semalam dan hari ini....hope esok semangat datang balik..kalu tak, mandi ayaq bunga ler nanti....tak mau...

aduhhhhhhh....ya allah.. knaper hari nie sangat memenatkan....knaper?? mungkin ada hikmah di sebalik semua ini....Penat, letih, malas, lunyai, berserabai...itulah aku setakat dua hari nie...ermmmmmmm

Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

0 Komen Yang Bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK