Layan Diri

Loading...

..SaYaNGku FaiSh..

29.12.10

Puas sudah ku mencari mu

Salam, 1blogger 1malaysia..

Hissssss...mana plak aku letak menatang nie,
Puas aku cari..
Semua beg aku dah selongkaq..
Semua poket seluar aku dah selongkaq..

Merata ceruk aku dah cari, bawah sofa, belakang tv, dalam laci, bawah katil, dalam periuk nasi pun aku usha jugak..
Celah pasu bunga pun aku pun aku dah cari tau, manalah kau menghilang pulak...
Dalam kereta takdak...dalam opis tak jumpa jugak.....nahaiiiii tension aku dibuatnyaaa.....tolongggggg
Kat mana lagi nak cari nie???

Alahhumma Alaika Bi yahud - Ya Allah, hancurkan kaum yahudi

11 Komen Yang Bernas:

aNnE said...

apela yang dicari..haha

amiin~

En. Epai said...

anne:-
tolong carikan yerrrr...

mahirahnazlim said...

aiyokk kecik gak mmc tuh . haha payah la nak cr mne campak .

En. Epai said...

mahirah:-
ituler pasai, jumpa bomoh la pas nie!!

Siti Safiyyah said...

cari memori kad ke? sabar jelah ek? hehe

En. Epai said...

siti:-
tak boleh tolong ker??

noorafzan said...

apa yang hang cari ni sebenarnya?
hoho~

sis shuhada said...

haa dah jumpe ke yg dicarik2??

GreenAppleKu said...

Dah setakat tu jer jangka hayat 'benda' tu ngan pemiliknya..so terima jer lah hakikatnya. Em..tq for komen.

Shu Shinju said...

ape yg hilang tu????? shian dia..huhuhu...

Hanisah Safian said...

samelah! baru je lepas hilang.kena sedut gn vacum dengan tokey tempat servis keta.wuwuuwuwuwuwu T______T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League - PERAK